Politika

Nevşehir, Keçiören ve Keşan belediye başkanları AKP’ye katıldı

Türkiye Cumhurbaşkanı Erdoğan, Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan’ın AK Parti’ye geçtiğini açıkladı. 3 isme de rozetini Erdoğan taktı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ankara’da “AK Parti Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı”na katıldı.

Toplantıda konuşma yapan Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Konuşmamın hemen başında hem Türkiye olarak hem İslam alemi olarak idrak ettiğimiz Aşure Günü’nün ve Muharrem ayının hayırlara vesile olmasını Rabbimden niyaz ediyorum. Bu vesileyle Hazreti Hüseyin Efendimizi ve Ehl-i Beyt’i bir kez daha kemal-i edeple yâd ediyor, Allah’ın selamı onların üzerine olsun diyorum” dedi.

Deprem yaşanan Venezuela’ya destek mesajı veren Erdoğan, “Yine buradan, bu sabah meydana gelen iki büyük depremle sarsılan dost Venezuela halkına ve hükümetine geçmiş olsun dileklerimi iletiyor, bu zor günlerinde Türkiye’nin yanlarında olduğunu belirtiyorum” diye konuştu.

AK Parti’nin üye sayısının 11 milyon 500 bin olduğunu aktaran Erdoğan, “Bunun için her fırsatta şunu diyoruz: Biz sadece siyasi bir parti değiliz, aynı zamanda bir dava hareketiyiz. Biz aynı ideallere inanan, aynı istikbale yürüyen bir gönül hareketiyiz. Teşkilatçılık anlayışımızda üye kaydının yapıldığı an, millete hizmet mücadelesi başlamıştır” ifadelerini kullandı.

CHP’den istifa eden İstanbul Milletvekili Nimet Özdemir’in, dün AK Parti’ye katıldığını hatırlatan Erdoğan, “Pazartesi bir ilçe belediye başkanımızı, dün ise bir milletvekilimizi saflarımıza dahil etmiştik. Bugün de yeni belediye başkanlarımızı bağrımıza basacağız. Birazdan AK Parti ailesine intisap edecek tüm arkadaşlarımıza aramıza hoş geldiniz, sefalar getirdiniz diyorum. Millete ve memlekete hizmet yolculuğunda inşallah bundan sonra tam bir dayanışma içinde olacak, halkımızın güvenini boşa çıkarmayacağız” dedi.

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu