Yaşam

Ekrem İmamoğlu’ndan Amedspor paylaşımı

İstanbul Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla Amedspor’u tebrik etti.

İmamoğlu paylaşımında,“TFF 2. Lig’de şampiyon olarak TFF 1. Lig’e yükselen Amedspor’u yürekten kutluyorum” dedi.

İlgili Makaleler

Göz Atın
Kapalı
Başa dön tuşu