Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne Amedspor bayrağı asıldı

Süper Lig’e yükselen Diyarbakır temsilcisi Amedspor’un talebi üzerine Karayolları Genel Müdürlüğü’nden onay çıktı. Kulübün bayrağı, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde iki gün boyunca dalgalanacak.
TFF 1. Lig’i ikinci sırada tamamlayarak Süper Lig’e yükselen Diyarbakır temsilcisi Amedspor’un bayrağı, bugün Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asıldı.
Kulübün yaptığı başvuru üzerine, İstanbul’daki köprülerden birine bayrak asılması talebine onay verildi. Karayolları Genel Müdürlüğü’nün yazısında, Süper Lig’e yükselişin kutlanması amacıyla bayrağın Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asılmasının uygun görüldüğü belirtildi.
Bayrağın, Bölge Müdürlüğü’nün belirleyeceği tarihten itibaren iki gün boyunca köprüde kalacağı, asma ve sökme işlemlerinin ise ilgili kurumlarla koordinasyon içinde ve gerekli trafik güvenliği önlemleri alınarak gerçekleştirileceği ifade edildi.



